De evolutie ven 'n verkoop en styling...
Deze 3 huizen symboliseren de kleurenharmonie en styling van een aangekochte woning.
Deze 3 fasen tonen aan:
fase -1- De grijze muis van een huis
fase -2- De aanpak van de woning
fase -3- De uiteindelijk totale inrichting van dak tot vloer!
Succes!
Ontwerp een strak modern logo voor verkoopstyling, kleur en interieur advies
- Wedstrijd van: bjorn bulthuis
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-09-2017
Datum einde: 17-09-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De 3 ovalen cirkels verwijzen naar het lettertype.
In deze 3 cirkels heeft de klant een vraagteken (?) over de inrichting, dan komt 'Color 'n Style' (') om tot een samenwerking te komen (!).
Succes!

Stilistisch ervaar ik nog steeds dat een logo lettertype universeler is naar de toekomst toe.
Je gewenst kleuren...
Succes!