Dit logo is ontworpen langer naar te kijken.
Om te zien hoe de letters achter en voor de halve maan gaan. De kleuren zijn nog aan te passen. Ik kan eventueel ook visitekaartjes maken voor het instituut. Het logo spreekt aan bij jongeren omdat het anders is. Het spreekt aan bij ouderen omdat het er vertrouwt en serieus uit ziet.
Ontwerp een strak/ stoer logo wat de tienerjeugd en haar ouders aanspreekt!
- Wedstrijd van: d.vd.moere@hotmail.com
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-08-2014
Datum einde: 07-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

