De moderne versie van het oude logo door een verwijzing naar de Amsterdamse oorsprong (van de gasthuizen en de Academische geneeskunde. De kruizen van Amsterdam teruggebracht naar pijlpunten, waarbij de communicatie, samenwerking en de organisatie-brede taak worden gesymboliseerd.
Ontwerp een zakelijk en rustig logo voor de afdeling Clinical Research Unit (afkorting: CRU), een afdeling binnen het AMC; een groot academisch ziekenhuis in Amsterdam.
- Wedstrijd van: ejvandenbosch
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 23-05-2016
Datum einde: 14-06-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het kleine logo onderaan is alleen om de oorsprong van het logo duidelijk te maken

Het uitgangspunt is het vergrootglas, welke staat voor onderzoek, met daar om heen de pijlen, hetgeen staat voor het delen van de kennis die vergaard is. De kleur is groen (complementair aan AMC Rood) gecombineerd met grijs.
Onder het grote logo staat een kleinere afgebeeld, waarbij de tekst voluit geschreven staat.

Het uitgangspunt is het vergrootglas, welke staat voor onderzoek, met daar om heen de pijlen, hetgeen staat voor het delen van de kennis die vergaard is. De kleur is AMC Rood gecombineerd met grijs.

Geen commentaar