Ontwerp eigentijds logo + huisstijl
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Ons logo wordt veelal gebruikt in combinatie met het logo van KPN.
Per 1 juni is Guide Excellence partner, met bijbehorend KPN logo. Het is toegestaan dat het (nieuwe) Guide logo en het KPN Excellence logo worden geintegreerd tot 1 logo.
Begin dit jaar is onze web omgeving vernieuwd, hetgeen we qua stijl willen doortrekken in logo, briefpapier, e-nieuwsbrieven, visitekaartjes, handtekening onder mail.
Bedrijfsomschrijving:
Guide-ICT KPN Platina Business Partner
Wie is Guide-ICT en wat kunnen we voor u betekenen? We combineren het beste van 2 werelden; KPN al tientallen jaren leverancier van kwalitatief uitstekende diensten en Guide-IT die de juiste vertaalslag kan maken naar het MKB.
We streven voor u als klant naar een “single point of contact” voor alle KPN diensten. Deskundig, accuraat en vooral plezierig om mee samen te werken. Guide-IT geeft het technisch / commercieel advies, brengt de offerte voor u uit en zorgt dat het gaat werken!
Doelgroep:
Bedrijven/instellingen in het Medium Enterprise segment (tussen de 25-500 werkplekken)
Kijk op de web omgeving voor producten/diensten
Kleuren, favoriete logo's, must haves
kijk goed welke kleuren we in www.guide.nl hebben gebruikt, blauw is wel een basiskleur.
Nijsse
-
-
Toelichting van de designer Nijsse:
Beste,
Met plezier zijn we voor voor jullie aan de slag gegaan. We hebben de nieuwe website bekeken en de balans gezocht tussen die stijl en de stijl van het KPN logo.
De website is vrij 'hoekig' (Windows 8-looking) en het logo van KPN is erg rond.
Met dat in ons achterhoofd hebben we de betekenis van 'Guide' meegenomen naar het gehele ontwerp waarin we de kleuren en het transparante uiterlijk expliciet naar voren laten komen.
We zijn erg benieuwd naar de reactie op ons eerste voorstel. Wij zijn van mening dat dit concept volledig voldoet aan de wensen, waar mochten we hier naar zitten; laat het ons weten!
Mvg,
Nijsse -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-