Ontwerp eye-catcher voor aanspreekpunt.nu
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: aanspreekpunt
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 369.00
- Datum start : 13-04-2018 12:02
- Datum einde : 20-04-2018 12:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 59
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Als Aanspreekpunt begeleiden wij renovatie- en onderhoudsprojecten aan sociale huurwoningen. We zijn tijdens het gehele project eerste aanspreekpunt voor bewoners en ont-zorgen hiermee de uitvoerder (het bouwbedrijf) en de corporatie. Alle stake holders (bewoner, uitvoerder en corporatie) hebben een groot belang bij duidelijke, heldere communicatie om een project soepel te laten verlopen en tot een succesvol einde te brengen.
Onze directe klanten zijn bouwbedrijven die ons meenemen in hun aanbesteding richting de corporatie. Maar onze huisstijl moet duidelijk zijn in relatie tot alle stake holders in onze projecten.
Meer informatie is te vinden op www.aanspreekpunt.nu
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Y-graphic design
-
-
aanspreekpunt zegt :
Ok, duidelijk en simpel. Kan ik waarderen. Ben wel benieuwd naar je verhaal bij dit logo want dat is mij niet direct helder
-
Y-graphic design zegt
Het is de a, uiteraard, maar als je hem 45 graden draait is het een pointer, het icoon voor point, wat ik heel goed vind passen bij aanspreekpunt. De streepjes maken het een soort van vizier, als recht op je doel af, waar aanspreekpunt voor staat. Mvg
-
aanspreekpunt zegt :
Dank je voor de uitleg. Die a had ik er niet meteen uitgehaald. Had je nog een bepaald idee bij de kleurstelling?
-
Y-graphic design zegt
Blauw is de kleur die vertrouwen schept, groen van het verantwoorde aspect. Mvg
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-