de huisstijl bij logo. het is ook een optie om het logo rechts te plaatsen maar dan wordt de voorzijde brief voor het grootste deel licht groen. Dat is persoonlijk of dat mooi is of niet.
Ik heb alle huisstijlgegevens, datum, kenmerk etc rechts geplaatst waardoor de brief er rustig uitziet. Ook de indeling van en factuur is op basis van dit ontwerp eenvoudig aan te maken.
Ontwerp huisstijl / logo voor expediteurs bedrijf in transport
- Wedstrijd van: trannsportdirect
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-01-2014
Datum einde: 26-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
De tekst onder het logo kan natuurlijk ook zoals in de eerst versie.
De tekst onder het logo kan natuurlijk ook zoals in de eerst versie.

Kleuren ter vergelijk. Als jullie een voorkeur hebben dan kan ik de huisstijl verder ontwikkelen. Dus graag feedback.
Groet,
WIMdesign
Wim Nijenkamp

Geen commentaar

Hierbij mijn voorstel. Logo gericht op snelheid... op de weg, in de lucht en over het water. Duidelijk herkenbaar en toe te passen op elke ondergrond en eenvoudig aan te brengen op bijv. auto.
Graag reactie om een en ander verder te kunnen uitwerken.
Met vriendelijke groet,
WIMdesign
Wim Nijenkamp