Hierbij een nieuw voorstel met andere kleuren.
Mvg, Henry
Ontwerp logo en flyer voor AnnexFlex: het nieuw huren!
- Wedstrijd van: JolienSchipper
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-02-2012
Datum einde: 27-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij een voorstel voor het logo.
Ik heb van het beeldmerk van annexus een F gemaakt.
Hopelijk spreekt het je aan.
Mvg, Henry
Dank je wel voor het ontwerp! We gaan deze maandag bespreken. Onze eerste reactie was dat mooi en strak was, dit belicht goed de corporate kant en dat het een leuke creatieve manier is om het 'huisje' van Annexum te verwerken maar ook dat we het toch iets te kil vinden qua uitstraling terwijl we ook graag die warmte en jongheid willen vertegenwoordigen. Ook is mijn vraag waarom toch gekozen is voor deze kleuren terwijl de keuze daarvoor vrij was.
Nav de ontwerpen die binnen zijn gekomen zijn twijfels ontstaan of de naam wel juist is bij dit concept. Dit is een hele andere wending maar we denken bij nader inzien dat het misschien wel beter is om een geheel eigen identiteit te creeren voor dit concept los van Annexum. Hierbij kiezen we voor een lichte manier van endorsement, d.m.v. eventueel het subscript ‘product van Annexum’
toe te voegen. We kiezen ervoor dat de merken in de portfolio elkaar versterken volgens het ‘Build en Borrow’ - principe:
1. Enerzijds transfer betrouwbaarheid en autoriteit van Annexum naar producten,
2. Anderzijds transfer van innovativiteit en creativiteit van producten naar Annexum.
In de naam Annexflex zetten we het product toch wel héél dicht tegen Annexum aan.
We willen een naam vanuit onze klanten (de huurders).
Graag willen we je vragen mee te denken om een nieuwe naam te vinden en hier ook een logo voor te bedenken.
Dank je voor je reactie,
De kleur kan uiteraard aangepast worden.
Als naam zat ik te denken aan rentflex of flexrent. Dat dekt naar mijn mening de lading. Ik weet niet of er ook een .nl of .com van vrij moet zijn? van rentflex is de .nl nog vrij.
Mvg, Henry
http://www.flexrentwoningverhuur.nl/