# variatie op voorgaand ontwerp (kleurstelling, geen huisje annexum)...
Ontwerp logo en flyer voor AnnexFlex: het nieuw huren!
- Wedstrijd van: JolienSchipper
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-02-2012
Datum einde: 27-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


succes met het maken van uw keuze!!

Geachte Annexum,
Hierbij nog een ontwerp met de nieuwe bedrijfsnaam lentesco (flexibel in het latijn) In dit logo is de T het beeldmerk voor flexibel...
Vriendelijke groet,
Harmen Dijkhuis

Beste Jolien,
Naar aanleiding van uw bericht hierbij het nieuwe ontwerp/naam.
Op dit moment heb ik het ontwerp nog even vrijwel indetiek gehouden aan de vorige. Voor de naam heb ik gekozen voor Lentesco (latijn: flexibel)
Ik hoor graag van uw of de naam aanslaat. Dan kan ik verder met het logo om deze meer naar uw wensen vorm te geven..
Groet, Harmen

Geachte opdrachtgever,
Hierbij mijn concept ontwerp voor uw logo.
Dit logo staat dicht bij het orgineel en is daardoor herkenbaar voor het publiek en uw klanten. Ik kijk uit naar uw reactie...
Vriendelijke groet,
Harmen Dijkhuis
ps klik op de afbeelding voor waar formaat en kleur...
Dank je wel voor het ontwerp! We gaan deze maandag bespreken. Onze eerste reactie was mooi maar dat we het wat druk vonden. Het is wel leuk gevonden zo met de 'huisjes' van Annexum. Een vraag hierbij is waarom toch gekozen is voor deze kleuren terwijl de keuze daarvoor vrij was.
Nav de ontwerpen die binnen zijn gekomen zijn twijfels ontstaan of de naam wel juist is bij dit concept. Dit is een hele andere wending maar we denken bij nader inzien dat het misschien wel beter is om een geheel eigen identiteit te creeren voor dit concept los van Annexum. Hierbij kiezen we voor een lichte manier van endorsement, d.m.v. eventueel het subscript ‘product van Annexum’
toe te voegen. We kiezen ervoor dat de merken in de portfolio elkaar versterken volgens het ‘Build en Borrow’ - principe:
1. Enerzijds transfer betrouwbaarheid en autoriteit van Annexum naar producten,
2. Anderzijds transfer van innovativiteit en creativiteit van producten naar Annexum.
In de naam Annexflex zetten we het product toch wel héél dicht tegen Annexum aan.
We willen een naam vanuit onze klanten (de huurders).
Graag willen we je vragen mee te denken om een nieuwe naam te vinden en hier ook een logo voor te bedenken.
Beste Jolien,
Aan de hand van uw feedback zal ik gaan brainstormen op een naam die beter bij uw concept past en deze verwerken in een herkenbaar logo als zijnde een product van annexum.
Snel meer.
,Harmen