Geen commentaar
Ontwerp logo en huisstijl voor advocatenkantoor
Datum start: 27-09-2011
Datum einde: 11-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Hallo Mirjam,
In dit logo heb ik de link gelegd tussen de uil en de advocatuur d.m.v.de bef. Uitstraling: Kennis van zaken, wijsheid, inzicht, overzicht, vertrouwen en (indien nodig) roofdierinstinct. Verder is het een opvallend logo en heeft het m.i. humor (zonder flauw te worden. Dit alles naar mijn bescheiden mening. Benieuwd wat u er van vindt. Hartelijke groet, Erik de Heij (beter bekend als Meneer Campagne) Ps:De zilveren gedeeltes worden bij voorkeur in hoogglans gedrukt.