Best opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending voor Maashorst Kers.
Ik heb gekozen voor een mix tussen een ouderwetse wax-stempel en een postzegel-stempel. Ik kwam op dit idee omdat kersen vaak in kisten worden vervoerd en op kisten vaak stempels verborgen zitten.
Ik heb gekozen voor een bordeaux-rode kleur omdat de meest lekkere kersen vaak wat donkerder van kleur zijn en daarnaast staat (in mijn ogen) bordeaux-rood vaak stijlvoller dan fel-rood.
Binnen het logo heb ik twee kernwoorden gevoegd die staan voor Maashorst Kers omdat ik vind dat het belangrijk is om in één oogopslag te kunnen zien wat voor kwaliteit het product heeft.
Ik heb bewust geen illustratie van een kers in het logo verwerkt omdat de naam ‘Kers’ al nadrukkelijk aanwezig is. Ik denk dat wanneer je hier nog een kers bijvoegt, het het logo minder interessant maakt.
Ik ben benieuwd wat u er van vind. Ik ontvang graag feedback van u en ik kijk uit naar een eventuele samenwerking.
Met vriendelijke groet,
Megan Mooij
ontwerp logo voor maashorst kers
- Wedstrijd van: maashorst kers
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-10-2013
Datum einde: 01-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

