Ontwerp logo voor MR. Experience Creators

  • Wedstrijd van: MR.
  • Categorie: Logo
  • Status: Beëindigd

Datum start: 24-09-2014

Datum einde: 14-10-2014

Totaal budget: € 140.00
Nieuwste inzending
Book cover
Roozz

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Denk je in dat je dit logo ziet op een shoppingbag van een luxe boutique zoals Armani, Fillipa K etc. Graag een logo in een vierkant of een cirkel. Op zoek naar een sprekend en opvallend logo voor MR. MR. is een bedrijf dat experiences creëert op evenementen ect. ook verzorgt MR. goodiebags voor zakelijke en publieksevenementen. We zouden graag een logo willen dat makkelijk te drukken is op banners en kleding. MR. is de bedrijfsnaam maar het is belangrijk dat Experience Creators ook terug komt in het logo.

Bedrijfsomschrijving


Belevenissen creëren op diverse evenementen in de vorm van tryvertising, champagne, photo experience ect. Goodiebags verzorgen op zakelijke en publieksevenementen. Werken veel samen met bekende A-merken.

Doelgroep


Evenementen organisaties, Marketing en PR-managers, BN-ers, Fashion, Food, Travel, Beauty Bloggers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


MR. is de bedrijfsnaam maar het is belangrijk dat Experience Creators ook terug komt in het logo. Zwart/Wit, Wit/Zwart. Mag een beeldmerk zijn die bij de naam past. Vierkant of in een cirkel. Het logo moet een ware eye catcher worden want het zal veel worden gebruikt op foto banners, kleding, goodiebags en op social media, een herkenbaar en onderscheidend logo. Zakelijk maar toch uitdagend.

Designer: PubliDesign PubliDesign
logo-publidesign-cwasNXQ8

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-publidesign-Ts0lredc

PubliDesignPubliDesign

Beste MR.,

Hierbij een voorstel voor uw logo.

Lettertypes etc... kunnen altijd aangepast worden.

Uw feedback is meer dan welkom.

Met vriendelijke groeten,
Oliver

MR.MR.

De tekst van Experience Creators is wat onduidelijk als het op tshirts etc gedrukt wordt. En misschien een ander beeldmerk dan de sterretjes. Verder is het idee wel leuk.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.