Geen commentaar
Ontwerp logo voor nieuwe kleding webshop / kledingmerk
- Wedstrijd van: Keano Levinio
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-01-2014
Datum einde: 20-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij heb ik een gestileerde k en een l gemaakt.
Ik ben benieuwd naar uw mening.
Lettertype is leuk, maar dit symbool is dan weer iets te sierlijk voor ons mannelijk publiek

Hierbij ook nog een wat voller ontwerp, met daarbij een ander lettertype.
Dit symbool is te blokkerig, te veel losse onderdelen
En wat vind u van het lettertype?
Het lettertype dat gebruikt is bij de K in de cirkel spreekt ons meer aan
Bedankt voor uw reactie,
Ga ik daar mee verder.

Hierbij een nieuw ontwerp, ik ben benieuwd wat u er nu van vind!
Mvg, Tasja

Beste,
Ik heb dit keer flink zitten schetsen op papier en veel zitten kijken naar de logo's die u me als inspiratie aanraadde. Het is nu dus een niet bestaand beeldmerk geworden die geïnspireerd is op de letters K en L.
Ik ben dus begonnen met schetsen daarbij ben ik gekomen tot dit ontwerp. Het proces hiervan ziet u onderin. Ik heb voor het zelfde lettertype gekozen als mijn vorige ontwerp. Omdat dit een strak lettertype is waar van ik denk dat deze klasse uitstraalt. Daarnaast heb ik gekozen voor een donkere kleur door die voor zowel mannen als vrouwen denk ik aanspreekt.
Ik ben ontzettend benieuwd wat u er van vind!
Mvg Tasja
Heel leuk hoe je reageert op de feedback! Zoiets bedoelen we inderdaad, alleen vinden we deze te veel op een schoen lijken.
Zo heb ik er inderdaad nog niet naar gekeken.
Ga ik het zelfde proces nog een keer doen!
Bent u meer van het strakke of mag het ook war meer organische ronde vormen bevatten?

De rits spreekt natuurlijk voor zich: Fashion.
Graag uw mening en of verbeter punten.
Tasja, je bent de eerste die niet alleen iets met de letters doet, maar ook aan symbolen denkt. Heel leuk! Echter dit symbool trekt ons niet aan, komt wat simpel over. Probeer een symbool te maken speciaal voor Keano Levinio. Een niet bestaand iets, denk aan het logo van nike, of het vlaggetje van tommy Hilfiger, het logo van Adidas....

Hierbij nog een ander idee.
Ik hoor graag uw mening.
Hierbij zijn de K en de L gecombineerd.
Tasja, we vinden dit een goed concept maar we missen de L een beetje. Misschien als je de haakjes van de K weghaalt? Dat de L wat duidelijker wordt. Of misschien heb je zelf een idee om het meer naar buiten te laten komen?
Ik ga kijken!

De vorige lettertypes waren iets losser. Vandaar nu de keuze voor een strak schreefloos lettertype.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Mvg, Tasja.

Beste Keano Levinio,
Hierbij geef ik u 4 voorstellen. Ik weet niet precies welk lettertype u het meeste aanspreekt. Vandaar dat ik u 4 verschillende voorstellen geef. Ik hoop dat u mij kunt aangeven welke van deze 4 u het beste bij uw bedrijf/kledingmerk vind passen.
Ik heb gekozen voor een strak, rustig logo. Ik zal het gekozen logo voor u laten zien hoe hij toegepast kan worden.
Ik ben benieuwd naar uw mening.
mvg, Tasja.
Uiteraard kan dit ontwerp ook gebruikt worden met een steunkleur. Heeft u een voorkeur voor een steunkleur? Zo ja, welke kleur past daar bij het beste bij uw kledinglijn?
Mvg, Tasja.
Het idee van de cirkel met een logo erin is erg leuk. De lettertypes zelf vinden wij niet passen.
Wat voor soort lettertype heeft u een voorkeur naar? Dan pas ik dat gewoon aan!