Beste opdrachtgever,
Dit concept is even iets anders dan de gebaande wegen en richt zich meer op gevoel en icoon herkenning. De pijl in de "o" is het icoon van navigatie, omdat u de doelgroep navigeert naar de juiste bestemming. De kleurstelling geeft weer in welke marktniche jullie je bevinden. Het logo is zo ontwikkeld, dat het goed toepasbaar is op alle communicatie-middelen. Omdat het 2 kleurig is is het verstandig met pantone inkt te werken, zodat de kleuren nooit zullen afwijken.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Datum start: 31-07-2012
Datum einde: 14-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever, hierbij mijn 1e deelname. Het logo beeldmerk bevat een zoekicoon (vergrootglas) met daarin navigatie pijlen, het is een speels beeldmerk.
Ik hoop u geinspireerd te hebben,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd, we vinden je inzendingen erg leuk en professioneel. Ik ga ze bespreken
Beste Rarag, bedankt voor je positieve woorden, mochten er aanpassingen of opmerkingen zijn, dan pas ik dit graag aan in het ontwerp.