Geen commentaar
Datum start: 31-07-2012
Datum einde: 14-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Rarag,
Hierbij mijn inzending. Het idee achter het beeldmerk is allereerst een grafische vertaling van de wereldbol, zoals u in de omschrijving aangeeft. Op deze 'zwevende' bol zijn diverse locatie symbolen aangegeven. Dit representeert alle bezienswaardigheden, waar dan ook ter wereld.
Er lijken een aantal bezienswaardigheden los te vliegen. Dit geeft een dynamisch karakter aan het beeldmerk. Een echte GO! Maar je zou het ook kunnen zien als steeds meer bezienswaardigheden die juist worden toegevoegd. Kortom, een duidelijke en creatieve vertaling van het concept van Trips&Go;.
Het lettertype en het kleurgebruik is vrij rustig en eenvoudig gehouden. De verschillende blauwtinten passen hier goed bij. Echter kan dit natuurlijk geheel naar wens worden aangepast.
Rechts ziet u dat het ontwerp ook goed uitkomst in een enkele kleur (hier wit). Hier is ook een variant op de compositie gemaakt, om u ook deze mogelijkheden eens goed te laten zien.
Hopelijk sluit het aan bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar uw reactie.
met vriendelijke groet,
estoy
P.S. klik op de afbeelding voor een grotere en scherpere versie.