Ontwerp nieuw logo voor nieuwe webshop CoolPrice

Datum start: 30-03-2015

Datum einde: 06-04-2015

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
www.marcstreefland.nl

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwerp een strak en modern logo voor een nieuwe online webwinkel. De uitstraling moet professionaliteit uitstralen, maar tegelijkertijd duidelijk maken dat de producten in de shop scherpe concurrerende prijzen heeft met veel aanbiedingen (dus "koele prijzen", vandaar de naam CoolPrice). Een beetje speels mag, maar mag absoluut geen rommelige uitstraling hebben. De producten in de shop zijn zeer divers in de non-food sector. Met name gericht op elektronica hardware en accessoires (computer / gsm / navigatie / foto / beeld), auto- en fiets accessoires, gereedschap, speelgoed en vrijetijd besteding. Minder tot vrijwel niet gericht op mode / kleding. Al behoren mode accessoires, zoals (hand)tassen en horloges wel tot het toekomstige assortiment. De primaire kleur is "blauw". In de bijlage wat voorbeelden van de webshop startpagina en het huidige tijdelijke (zelfontworpen) logo.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Uitstraling vooral "blauw". Neem de schrijfwijze van bedrijfsnaam in acht mbt gebruik hoofdletters en kleine letters "CoolPrice".

Designer: Sanja88 Sanja88
logo-logotip-dizajn-sanja88-DcBj4sr2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-sanja88-CNYHT852

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-sanja88-BlEYfFh2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-sanja88-9uHOFcUy

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-sanja88-7R0V26wy

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.