En nog een inzending met een totaal ander beeld.
Ontwerp vernieuwend logo voor Loovi First Aid Products
- Wedstrijd van: EVAC Safety
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2014
Datum einde: 14-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Voelt beter maar nog geen Yes gevoel. De vormgeving van de labels op de verbanddozen worden niet aangepast.

Dank voor de feedback en de beoordeling op onze eerdere inzending.
We hebben in dit ontwerp het logo wat meer body gegeven door de letters wat dichter op elkaar te zetten en de pay-off een andere positie te geven.
Eigenlijk een soortgelijk gevoel. Ik vindt persoonlijk dat het beeldmerk niet in de bedrijfsnaam moet staan.

Beste,
Bij deze een inzending vanuit onze kant.
De bestanden zijn opgemaakt in een .ai formaat, welke de kwaliteit doet behouden ongeacht de afmeting van het logo. Vanuit een .ai formaat zijn alle andere wenselijke bestandsformaten door ons aan te leveren.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
Ik kijk er al een tijdje naar en vindt het wat maar ook stoort iets mij.
Natuurlijk een vage opmerking maar ik kan het nog niet duiden. Waarschijnlijk zit het in de verhoudingen van naam en ondertekst.