Ontwikkel logo en visitekaartje voor call center

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Brian
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 28-05-2015 14:37
  • Datum einde : 11-06-2015 14:33
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 76
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

U3C (spreek uit: U Tripple C) is een call center organisatie dat zich richt op de Nederlandse markt, maar haar operatie heeft gevestigd op Curacao. We zijn een gloednieuw bedrijf en hebben een logo nodig. Graag zien we een aantal logoconcepten, die tevens zijn verwerkt in een visitekaartje.

Bedrijfsomschrijving:

U3C (spreek uit: U Tripple C) is een call center organisatie dat zich richt op de Nederlandse markt, maar haar operatie heeft gevestigd op Curacao. De activiteiten van U3C bestaan uit het nabellen van debiteuren namens organisaties, telefonische verkoop (outbound) en telefonische klantenservice (inbound) namens haar klanten.

Doelgroep:

U3C richt zich op MKB bedrijven die:

1. hun telefonische klantenservice (deels) willen uitbesteden.
2. Organisaties die te maken hebben met een grote lijst van debiteuren met een betalingsachterstand en die gebeld dienen te worden, zodat facturen sneller worden betaald.
3. Organisaties die telefonisch hun producten/diensten willen verkopen, leads / afspraken met potentiële klanten willen genereren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

U3C is een betrouwbare zakelijke dienstverlener. Het logo moet dat uitstralen. Zakelijk en betrouwbaar. Blauw lijkt een goede basiskleur. Het logo moet overeind blijven in zwart/wit en diapositief. We willen graag een logo dat bestaat uit een beeldlogo en de naam U3C. Het beeldlogo moet ook los gebruikt kunnen worden.

gopoa
  • Logo # 488797 voor Ontwikkel logo en visitekaartje voor call center wedstrijd Klacht indienen
    1. Brian zegt :

      Nice. Kun je me misschien iets meer vertellen over de rationale achter het beeldlogo?

    2. gopoa zegt

      Niet een hele diepe gedachte achter het logo. Ik wilde een geabstraheerd plaatje van een call center agent maken. De microfoon is wel bewust als pijl naar de headset opgenomen. Call center werk is vooral goed luisteren (begrijpen wat de klant wil) en to-the-point acteren (doen wat de klant wil).Je kunt er ook een oog in zien, maar dat is - eerlijk gezegd - louter toeval.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network