Ontwikkel logo en visitekaartje voor call center
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
U3C (spreek uit: U Tripple C) is een call center organisatie dat zich richt op de Nederlandse markt, maar haar operatie heeft gevestigd op Curacao. De activiteiten van U3C bestaan uit het nabellen van debiteuren namens organisaties, telefonische verkoop (outbound) en telefonische klantenservice (inbound) namens haar klanten.
Doelgroep:
U3C richt zich op MKB bedrijven die:
1. hun telefonische klantenservice (deels) willen uitbesteden.
2. Organisaties die te maken hebben met een grote lijst van debiteuren met een betalingsachterstand en die gebeld dienen te worden, zodat facturen sneller worden betaald.
3. Organisaties die telefonisch hun producten/diensten willen verkopen, leads / afspraken met potentiële klanten willen genereren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
U3C is een betrouwbare zakelijke dienstverlener. Het logo moet dat uitstralen. Zakelijk en betrouwbaar. Blauw lijkt een goede basiskleur. Het logo moet overeind blijven in zwart/wit en diapositief. We willen graag een logo dat bestaat uit een beeldlogo en de naam U3C. Het beeldlogo moet ook los gebruikt kunnen worden.
gopoa
-
-
Brian zegt :
Nice. Kun je me misschien iets meer vertellen over de rationale achter het beeldlogo?
-
gopoa zegt
Niet een hele diepe gedachte achter het logo. Ik wilde een geabstraheerd plaatje van een call center agent maken. De microfoon is wel bewust als pijl naar de headset opgenomen. Call center werk is vooral goed luisteren (begrijpen wat de klant wil) en to-the-point acteren (doen wat de klant wil).Je kunt er ook een oog in zien, maar dat is - eerlijk gezegd - louter toeval.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-