Ontwikkelen van een logo voor een nieuwe innovatieve leefstijlinterventie die CooL heet

Datum start: 18-09-2018

Datum einde: 25-09-2018

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
Designer238

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


CooL is het acroniem voor Coaching op Leefstijl, een innovatieve Nederlandse gecombineerde leefstijlinterventie voor mensen met overgewicht en obesitas, uitgevoerd door een leefstijlcoach. De CooL-interventie beoogt gedragsverandering te weeg te brengen op het gebied van gezonde voeding, beweging, slaap, stress en ontspanning met als doel gewichtsverlies te bekomen. Het innovatieve aspect zit hem in het feit dat de interventie autonomie gedreven is waarbij de deelnemer in alle gevallen eigen regie houdt en bepaald welke gedragsverandering wenselijk en mogelijk is. Dit programma wordt onderdeel van de basisverzekering vanaf 2019 en we zijn op zoek naar een nieuw logo dat vitaliteit, gezondheid en frisheid uitstraalt.
Het logo moet herkenbaar zijn voor patiënten, verwijzers (huisartsen en praktijkondersteuners) en voor leefstijlcoaches die met de interventie gaan werken. Het acroniem CooL is bekend en zou bij voorkeur deel uitmaken van het design.
We zijn op zoek naar een logo in levende kleuren maar heet moet nog steeds goed herkenbaar zijn als het wordt afgedrukt in zwart-wit.
Verder is er een website www.leefstijlinterventies.nl waar meer informatie over de interventie staat.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


-

Kleuren, favoriete logo's, must haves


-

Designer: mihawk mihawk
logo-mihawk-PmEU8saG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-mihawk-P9ulL0CG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.