Geen commentaar
Op zoek naar een verrassend logo voor HRM Huis.
Datum start: 16-07-2012
Datum einde: 30-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Voor mij teveel 13 in dozijn gevoel. Wel stijlvol overigens. Nog andere ideeen?
Ik kan de strepen weghalen? Ik wilde het zakelijke en speelse erin verwerken.

Geen commentaar

Geen commentaar
Grappig bedacht met die vlechten :-). Maar iet helemaal wat ik zoek.
Dank en groet, Sylvia

Geen commentaar
Goedendag, hartelijk dank voor uw voorstellen. Voor wat ik voor ogen heb vind ik deze uitstraling te hard en misschien ook iets teveel "makelaarsachtig". Ben eigenlijk op zoek naar slechts een kleine toevoeging op de naam HRM HUIS die net het onderscheid maakt en opvalt. Wellicht dat u daar ets mee kan en nog ideeën over heeft? Dan hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Sylvia
Beste Sylvia,
Dan denk ik dat er dan een identieke typografie gekozen moet worden, die onderscheidend is aan anderen. Als er een symbool bij moet komen dan gaat dat toch richting een huis of een dak, wat het dan weer "makelaarsachtig" maakt. Ik zal verder brainstormen, want iets simpels is niet iets makkelijks.
Met vriendelijke groet,
Jonathan de Roos

Geen commentaar