Geen commentaar
Op zoek naar een verrassend logo voor HRM Huis.
Datum start: 16-07-2012
Datum einde: 30-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Jelle, Ik heb de voorstellen een beetje laten bezinken en heb het idee dat ik er met de huidige ideeën nog niet helemaal ben. Denk dat het met de uil te maken heeft en dat ik die los moet laten. Zou het leuk vinden als je nog maar een paar totaal andere ideeën kunt komen. HRM Huis vind ik op zich al een sterke naam, dus heeft niet zo heel veel meer nodig. Jij nog ideeën?Dank voor de moeite en groet, Sylvia

Geen commentaar
Hoi, Zou je het pootje van de uil ook rood kunnen maken en de uil in zijn geheel de helft kleiner. De "i" mag wat beter zichtbaar worden om te voorkomen dat mensen HUS lezen. Kop van uil mag nog iets uiliger en de staart wat stomper zodat men niet gaat denken dat het een papegaai is. Dank voor je inzending!
Groeten,
Sylvia
Zou je dat derde bestand met de uil aan de rechterkant ook nog willen maken? Bij deze misschien ook de letters iets dikker. Sowieso de uil kleiner wat ik eerder schreef. Het logo in geheel voelt nog wat ielig aan, maar vind deze ook mooi.
Beste Sylvia,
Bedankt voor uw feedback. Ik ga eraan werken.
Met vriendelijke groet,
Jelle