Geen commentaar
Op zoek naar stoer krachtig logo voor startend bedrijf
Datum start: 30-05-2016
Datum einde: 13-06-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
en dan toch met de slogan:
omdat het anders kan.
Dit omdat ik ook ouders en scholen wil bedienen en niet alleen de jongeren.
Zal straks nog even over de kleur nadenken en naast elkaar neerleggen wat ik het mooiste vind.
Gaaf hoor!

Geen commentaar
ook echt gaaf. Maar zoals ik ook al aangaf bij je ander eontwerp. Ik krijg te horen van niet friezen dat zonder 2 puntjes het lastig is om er opnij uit te lezen.
Terwijl ik het enorm leuk vind dat je het bolletje ergens anders hebt neergezet. Dit omdat het dan namelijk ook een losstaand symbool kan worden op briefpapier of op de site....En ik vind het speels en dat vind ik ook passen bij de doelgroep waar het over gaat. Er mag wel zo'n grapje in het ,logo zitten dan....
Hoop dat je hiermee verder kunt.
heel mooi hoe de slogan nu bij het woord past en er niet los onder staat
heel mooi hoe de slogan nu bij het woord past en er niet los onder staat

Geen commentaar
de toevoeging van de smile in het bolletje erg leuk.
Krijg alleen te horen dat het voor westerlingen niet te lezen is dat er opnij staat, omdat het maar 1 bolletje heeft. Het is namelijk een Fries woord wat al lastig is om uit te spreken...
Zou je kunnen proberen om er 2 bolletjes van te maken? En te kijken hoe dat staat?

Geen commentaar
Gaaf lettertype en logo.
Zou je in de slogan misschien ook het woordje jij kunnen zetten. Omdat jij het kan.
Ik vind de kleuren fris, maar misschien iets te soft.
Misschien iets krachtiger qua kleur ofzo...
Vind toch deze kleuren het allermooiste.
Zou je van het eerste ontwerp de o groot kunnen maken en een smiley in het bolletje boven de ij? En misschien iets donkerder blauw?
Wel echt fijnom zo steeds dichter hij het eindresultaat te komen,
Bedankt voor je snelle reacties steeds...