Hi,
If i can, and because it's also our role being design professional, i'd give you an advice.
To show that a company goes upmarket, it's not enough to add graphics ruses like glitter, stars retaining the existing logo.
Rather rework rendering, modernized while retaining the existing frame: do something new with old.
We must not forget that a logo for print must be printable without shadows and gradients...
In my opinion, the existing logo and logos in the galery are available too unreadable once the size is reduced so the logo will not be available on some media.
I hope you reconsider your project in the interest of your identity.
Otherwise, i submit my proposal anyway.
Regards
Demetriax
Oppimpen huidig logo
- Wedstrijd van: DogComfort
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-02-2015
Datum einde: 16-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

