Weer transparant zoals mijn eerste ontwerp :-)
Datum start: 25-07-2014
Datum einde: 08-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Nog een compacte uitvoering waarin alles met elkaar verbinden is. De i lijkt nu een figuurtje geworden.

In blauw- en grijstonen.

Een nieuwe versie. De Ik is persoonlijk, vandaar cursief... de Z stevig (in de schoenen) en 11 als huisnummerplaat.
Groet, Wim
Goedemorgen..., dank voor de beoordeling. Ik zie bij sommigen de toevoeging
'kinderbegeleiding'... is dat ook de bedoeling?
Natuurlijk wil ik een optimaal ontwerp maken. Zijn er zaken die beter kunnen?
Graag feedback,
Groet, Wim Nijenkamp
Voor mij is de toevoeging niet een must, ik begeleid ook ouders een leerkrachten. Vooral de naam moet een item zijn die herkenbaar is straks (als logo) . De naam als geheel maar speels terugwijzend naar de oorsprong initialen en huisnummer is mijn wens. Dank je wel voor de bijdrage alvast, ze zien er goed uit. De leeftijd is van 6 tot 16 jaar, ook daar voldoen deze logo's aan.

Logo spreekt voor zich. De i staat voor jezelf (weet niet of het M of V is) vandaar nu blauw maar kan ook lichtpaars zijn bijv.
Graag feedback of dit een richting is om verder uit te werken.
Groet, Wim Nijenkamp