Met een subtiele aanpassing..
Datum start: 12-11-2012
Datum einde: 26-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een voorbeeld van hoe het beeldmerk toe te passen is in de rest van de media uitingen...

Een modernere versie...

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn 2e concept. De visie achter dit logo is de diepte van de producten waarop gedrukt word. (canvas, zitzakken). Door de eenvoudige vorm, kan het ook worden geassocieerd met een statig bedrijfspand of een grote drukpers. Ik hoop u te inspireren met dit concept,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Mooi gevonden, misschien wordt het beter met allemaal hoofdletters en een wat strakker lettertype?

Beste opdrachtgever, op basis van uw terechte opmerking, hierbij een aanpassing.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is een fris helder logo neer te zetten, met de juiste uitstraling. Een contrast tussen het klassieke lettertype, met de scherpe moderne swoosh, dat een sfeer mee geeft van ontwikkeling.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met dit ontwerp,
met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
kleuren mooi maar vind de "P" wat los staan van het geheel....