uitroepteken was voor enthousiasme (cadeau/felcitatie) en dynamiek. hierbij een versie zonder. ietwat statischer.
Datum start: 12-11-2012
Datum einde: 26-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



hierbij een aangepaste versie. het geel donkerder maken dan 100% yellow is vanuit het gedachtengoed geen optie. wel kan door het achterwege laten van een icoon prima een zwart draagvlak achter het logo zelf geplaatst worden waardoor het dianegatief leesbaar is.
mvg. Roy & Jeanine
een stuk beter/duidelijker, uitroep teken vind ik geen meerwaarde..

hierbij onze inzending.
we hebben gekozen voor een moderne schrijfletter, zodat de uistraling laagdrempelig blijft en "snel".
de kleuren staan voor de 4 printkleuren (cyaan, magenta, yellow en black).
het icoontje vertegenwoordigt naast deze kleuren ook de P van printify zelf en door de herhaling ontstaat dynamiek.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
icoontje vind ik geen meerwaarde, logo opzich wel, alleen de "f" is wat onduidelijk op een witte achtergrond,