Privacy, who cares?
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: velzen2000
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 369.00
- Datum start : 07-02-2018 12:19
- Datum einde : 14-02-2018 12:18
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 68
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
DATA BEYOND BV IS ONZE NAAM.
Het begrip beyond (achter/voorbij de horizon) is het key element. We kunnen DATA inwisselen voor andere ontwikkelingen die we wellicht gaan maken bv. AI BEYOND, of PEOPLE BEYOND.
Ontwikkel een nieuw logo voor DATA BEYOND een start-up software bedrijf (B2B) dat zich richt op het ontwikkelen van software/diensten om bedrijven te helpen met behulp van AI aan hun privacy verplichtingen te doen (Compliancy heet dat - er zijn meer verplichtingen op het gebied van finance en risk management). Er zijn veel bedrijven op het gebied van privacy en security die oubollige logo's hebben met slotjes en schilden en andere prullen. Wij zoeken naar een origineel beeld voor een van de belangrijkste zaken voor de toekomst van on-line. Privacy data moet veilig zijn. Het vertrouwen van bedrijven maar vooral van consumenten in bedrijven is key voor hun succes (TRUST is #1 asset van bedrijf). In de toekomst gaan we naast privacy ook de andere compliancy elementen ontwikkelen (finance/risk/security). Overkoepelende begrippen daarbij zijn TRUST, transparantie, automatisch, herleidbaar.
Het begrip beyond (achter/voorbij de horizon) is het key element. We kunnen DATA inwisselen voor andere ontwikkelingen die we wellicht gaan maken bv. AI BEYOND, of PEOPLE BEYOND.
Ontwikkel een nieuw logo voor DATA BEYOND een start-up software bedrijf (B2B) dat zich richt op het ontwikkelen van software/diensten om bedrijven te helpen met behulp van AI aan hun privacy verplichtingen te doen (Compliancy heet dat - er zijn meer verplichtingen op het gebied van finance en risk management). Er zijn veel bedrijven op het gebied van privacy en security die oubollige logo's hebben met slotjes en schilden en andere prullen. Wij zoeken naar een origineel beeld voor een van de belangrijkste zaken voor de toekomst van on-line. Privacy data moet veilig zijn. Het vertrouwen van bedrijven maar vooral van consumenten in bedrijven is key voor hun succes (TRUST is #1 asset van bedrijf). In de toekomst gaan we naast privacy ook de andere compliancy elementen ontwikkelen (finance/risk/security). Overkoepelende begrippen daarbij zijn TRUST, transparantie, automatisch, herleidbaar.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Remarij
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
velzen2000 zegt :
het beeld werkt . de splitsing data en beyond werkt goed. ik zie de horizon. t totaal is nog iets te speels. zou dat serieuser kunnen?
-
Remarij zegt
Dank voor de feedback! Het kan zeker serieuzer, ik ga daar morgen mee aan de slag. Fijne avond!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-