Hierbij ontvang u mijn design voor Data Beyond. Als eyecatcher heb ik gekozen voor een uil.
De uil kan zich makkelijk verwijzen naar het vliegen voorbij de horizon die passelijk bij jullie slogan past.
Ook kan het symbool van de uil met verschillende kenmerken refereren die Data Beyond een goede imago kunnen versterken.
Bijvoorbeeld: wijsheid, gezag, intelligentie, intuïtie en meer...
Als design heb ik de letters "d en b" samengevoegd en gestilleerd tot een uilenhoofd.
Als u nog vragen heeft hoor ik ze met plezier graag.
Met vriendelijke groet Kin Ben
Privacy, who cares?
- Wedstrijd van: velzen2000
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-02-2018
Datum einde: 14-02-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

