Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: NeedRebranding
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 369.00
- Datum start : 20-12-2018 17:32
- Datum einde : 24-01-2019 01:01
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 145
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het bedrijf maakt onderscheid door onze service. Wij combineren vitaminen en mineralen op basis van individuele behoeften van de gebuiker.
We bedienen een breed scala aan klanten, o.a zwangere vrouwen, senioren, junioren, sporters, beauty- en gezondheidsfanaten.
We bieden o.a supplementen ter ondersteuning van voor artritis, bloedarmoede, cholesterol, detoxen, spierontwikkeling enz.
We willen dat het LOGO EN TAGLINE serieus, schoon, modern, herkenbaar, scherp, unisex is.
Bedrijfsomschrijving:
Supplementen samengesteld op individuele behoeften van gebruiker,
dit samengevoegd in een rol van afscheurbare sachetjes per inname.
Doelgroep:
Bedrijf serveert van jong tot oud. Biedt supplementen aan voor de persoon met reumaklachten, zwangere vrouwen, atleten, men die willen afvallen etc.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Het heet "Nutrirol".
Zie website
www.nutrirol.nl
Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.
WOORDMERK
Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.
TAGLINE
Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen. Doel van de tagline is onze service samenvatten en benadrukken.
3D SYMBOOL
Een symbool die geplaatst kan worden voor de woordmerk Nutrirol.
KLEUREN
Gelieve kleuren te beperken tot twee.
LOOK
Scherp, schoon, modern, unisex... mag richting een klinische look.
Eva
-
-
NeedRebranding zegt :
Kleur verschil van nutri en rol maakt het net iets duidelijker. Dat de O in de vorm van een rol is, is leuk. Maar ons wens is een strak, serieus, modern en klinische look. Dit is net wat te speels.
-
NeedRebranding zegt :
Het heet "Nutrirol".
Het is een rol van afscheurbare sachetjes per inname tijd.
Zie website
www.nutrirol.nl
Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.
We willen starten met een schoon, modern, scherpe logo. Het mag zelfs iets clinisch uitstralen.
Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.
Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen.
Mocht je meer vragen hebben, horen we dit graag. We wensen je veel succes! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Eva:
Beste Opdrachtegever, hierbij mijn ontwerpen voor uw logo. Het eerste idee had ik meteen na het lezen van de gegevens. Het tweede, veel simpeler idee, ontstond nadat ik van u de naam had gekregen en de website had gezien. De kleuren zijn op dit moment gelijk aan uw huidige kleurgebruik, maar daar valt natuurlijk altijd over te praten. Ben heel benieuwd naar uw reactie. vriendelijke groet, Eva.
-
NeedRebranding zegt :
Hallo Eva, bedankt voor je inzending! Hey is een mooie logo, echter willen we graag iets cleaner.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-