Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf

Datum start: 20-12-2018

Datum einde: 24-01-2019

Totaal budget: € 369.00
Nieuwste inzending
Book cover
The Logohouse

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We willen graag ons supplementenbedrijf re-branden.

Het bedrijf maakt onderscheid door onze service. Wij combineren vitaminen en mineralen op basis van individuele behoeften van de gebuiker.
We bedienen een breed scala aan klanten, o.a zwangere vrouwen, senioren, junioren, sporters, beauty- en gezondheidsfanaten.
We bieden o.a supplementen ter ondersteuning van voor artritis, bloedarmoede, cholesterol, detoxen, spierontwikkeling enz.

We willen dat het LOGO EN TAGLINE serieus, schoon, modern, herkenbaar, scherp, unisex is.

Bedrijfsomschrijving


Supplementen samengesteld op individuele behoeften van gebruiker,
dit samengevoegd in een rol van afscheurbare sachetjes per inname.

Doelgroep


Bedrijf serveert van jong tot oud. Biedt supplementen aan voor de persoon met reumaklachten, zwangere vrouwen, atleten, men die willen afvallen etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het heet "Nutrirol".

Zie website
www.nutrirol.nl
Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.

WOORDMERK
Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.

TAGLINE
Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen. Doel van de tagline is onze service samenvatten en benadrukken.

3D SYMBOOL
Een symbool die geplaatst kan worden voor de woordmerk Nutrirol.

KLEUREN
Gelieve kleuren te beperken tot twee.

LOOK
Scherp, schoon, modern, unisex... mag richting een klinische look.

Designer: POLOSAN POLOSAN
logo-polosan-qoXnlJmS

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-polosan-n6dSw3OK

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-polosan-lFgIWQEK

Geen commentaar

NeedRebrandingNeedRebranding

De logo is erop vooruit gegaan.


Wat betreft de tagline, onze huidige tagline is "Je supplementen altijd en overal"
Echter is uw suggestie enkel een incorrecte verlenginging van de huidige; "Je" en "U" in dezelfde regel.

NeedRebrandingNeedRebranding

I see that the mistakewith the construction of the tagline might have happened due to some factors get lost in translation. Anyway, the goal is to create a new tagline to express our service.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-polosan-imPPIugK

Geen commentaar

NeedRebrandingNeedRebranding

logo is intressant, positionering van tagline ook.
Tagline zelf nog niet.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-polosan-wZb2YUHw

Geen commentaar

NeedRebrandingNeedRebranding

Fijn dat er kleur verschil is tussen nutri en rol. Maakt het net iets duidelijker.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-polosan-EtCSzThA

Geen commentaar

NeedRebrandingNeedRebranding

Het heet "Nutrirol".

Het is een rol van afscheurbare sachetjes per inname tijd.

Zie website
www.nutrirol.nl

Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.

We willen starten met een schoon, modern, scherpe logo. Het mag zelfs iets clinisch uitstralen.

Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.
Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen.

Mocht je meer vragen hebben, horen we dit graag. We wensen je veel succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-polosan-EGskBbJA

Geen commentaar

NeedRebrandingNeedRebranding

Het heet "Nutrirol".

Het is een rol van afscheurbare sachetjes per inname tijd.

Zie website
www.nutrirol.nl

Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.

We willen starten met een schoon, modern, scherpe logo. Het mag zelfs iets clinisch uitstralen.

Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.
Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen.

Mocht je meer vragen hebben, horen we dit graag. We wensen je veel succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-polosan-Bnbqy5lA

Geen commentaar

NeedRebrandingNeedRebranding

Bedankt voor uw inzending. Echter zoeken we een meer serieus ontwerp, richting een klinische look.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.