Geen commentaar
Redesign of the logo Milkiland. See the logo www.milkiland.nl
Datum start: 27-03-2014
Datum einde: 25-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
I like it
your work is of really good level. Although we have to see how it could be accepltable for the market.
Our market at the moment is not West Europe, rather East.
Some customers see the European origin of the concept and appreciate it, but the big amount of local customers expext other things- that brightness. They do not like just simple and eloquent things

Geen commentaar
no, rather not what we like to have as for dairy and cheese

Geen commentaar
cool

Geen commentaar
Really stylish, thanks
What is not right for us?
2 things are important: 1) the idea of Holland's premium and the outline around the logo for using it against the different backgrounds
Yevhen

Geen commentaar

Geen commentaar
thanks
if you write at the bottom instead of those French words "Holland's premium", it could be interesting
Yevhen
what is with the cows frontlegs? I see a white spot.
That is the best, except that white spot on the leg of the cow