Restyle logo festival SOUK
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
1. Vraag
Voor SOUK zijn we op zoek naar een restylen van ons logo en huisstijl. Dit start met schetsen van het logo, de website en posters.
2. Doelgroepen
Arabisch-Nederlandse jongeren (21-35)
In Nederland zijn er voor Arabisch-Nederlandse jongeren binnen deze leeftijdscategorie weinig
hoogwaardige uitgaansmogelijkheden waar live Arabische muziek ten gehore wordt gebracht. De
concerten en evenementen die wel georganiseerd worden trekken een beduidend jonger publiek
(16-21 jaar). Bovendien worden deze op locaties gehouden die minder tot de verbeelding spreken
dan het rijk gedecoreerde en historische Concertgebouw. Deze doelgroep komt naar SOUK om een stijlvolle avond uit te beleven en hun favoriete artiesten live te horen. De beoogde doelgroep wordt binnen het mentality model van onderzoeksbureau Motivaction geschaard onder de ‘kosmopolieten’ en ‘opwaarts mobielen’.
Nederlandse jongeren (21-35)
De Nederlandse groep jongeren die potentieel geïnteresseerd is in SOUK, is hoog opgeleid,
ondernemend van geest en op zoek naar nieuwe ervaringen. Deze doelgroep vindt men onder de
‘kosmopolieten’ en de ‘postmoderne hedonisten’ zoals ingedeeld door het mentality model van Motivaction.
Puntsgewijs kan de doelgroep alsvolgt worden beschreven:
Nederlands-Arabische jongeren (vooral met Marokkaanse achtergrond). Hoog- en
laagopgeleid. Geïnteresseerd in (Arabische) muziek, Arabische sterren en een avond uit.
Nederlandse jongeren. Voornamelijk hoog opgeleid. Geïnteresseerd in cultuur, bijzondere avond uit. Trendgevoelig. Jongeren = 21-35 jaar.
3. Kernwoorden en –waarden die in elke uiting terug moeten komen zijn:
1. Arabische en Nederlandse artiesten op een podium
2. naam van de grote arabische artiest (ntb)
3. Stijlvol dansfeest
4. Sfeer van 1001 nacht
5. Concertgebouw
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
2. Doelgroepen
Arabisch-Nederlandse jongeren (21-35)
In Nederland zijn er voor Arabisch-Nederlandse jongeren binnen deze leeftijdscategorie weinig
hoogwaardige uitgaansmogelijkheden waar live Arabische muziek ten gehore wordt gebracht. De
concerten en evenementen die wel georganiseerd worden trekken een beduidend jonger publiek
(16-21 jaar). Bovendien worden deze op locaties gehouden die minder tot de verbeelding spreken
dan het rijk gedecoreerde en historische Concertgebouw. Deze doelgroep komt naar SOUK om een stijlvolle avond uit te beleven en hun favoriete artiesten live te horen. De beoogde doelgroep wordt binnen het mentality model van onderzoeksbureau Motivaction geschaard onder de ‘kosmopolieten’ en ‘opwaarts mobielen’.
Nederlandse jongeren (21-35)
De Nederlandse groep jongeren die potentieel geïnteresseerd is in SOUK, is hoog opgeleid,
ondernemend van geest en op zoek naar nieuwe ervaringen. Deze doelgroep vindt men onder de
‘kosmopolieten’ en de ‘postmoderne hedonisten’ zoals ingedeeld door het mentality model van Motivaction.
Puntsgewijs kan de doelgroep alsvolgt worden beschreven:
Nederlands-Arabische jongeren (vooral met Marokkaanse achtergrond). Hoog- en
laagopgeleid. Geïnteresseerd in (Arabische) muziek, Arabische sterren en een avond uit.
Nederlandse jongeren. Voornamelijk hoog opgeleid. Geïnteresseerd in cultuur, bijzondere avond uit. Trendgevoelig. Jongeren = 21-35 jaar.