Restyle logo festival SOUK

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Souk
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 11-02-2014 11:57
  • Datum einde : 25-02-2014 11:55
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 46
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

SOUK is een spectaculair concert en dansfeest waarbij grote sterren uit de Arabische wereld op het podium staan met symfonieorkest Holland Symfonia, solisten van Het Nationale Ballet en Nederlandse artiesten. Populaire Arab-pop, (klassieke) westerse muziek, traditionele Arabische muziek, poëzie en dans vormen een unieke formule voor een fantastische avond uit. De verschillende culturen en kunstvormen ontmoeten elkaar tot na middernacht in de grote zaal en de foyers van de klassieke theaters.


1. Vraag
Voor SOUK zijn we op zoek naar een restylen van ons logo en huisstijl. Dit start met schetsen van het logo, de website en posters.


2. Doelgroepen
Arabisch-Nederlandse jongeren (21-35)
In Nederland zijn er voor Arabisch-Nederlandse jongeren binnen deze leeftijdscategorie weinig
hoogwaardige uitgaansmogelijkheden waar live Arabische muziek ten gehore wordt gebracht. De
concerten en evenementen die wel georganiseerd worden trekken een beduidend jonger publiek
(16-21 jaar). Bovendien worden deze op locaties gehouden die minder tot de verbeelding spreken
dan het rijk gedecoreerde en historische Concertgebouw. Deze doelgroep komt naar SOUK om een stijlvolle avond uit te beleven en hun favoriete artiesten live te horen. De beoogde doelgroep wordt binnen het mentality model van onderzoeksbureau Motivaction geschaard onder de ‘kosmopolieten’ en ‘opwaarts mobielen’.

Nederlandse jongeren (21-35)
De Nederlandse groep jongeren die potentieel geïnteresseerd is in SOUK, is hoog opgeleid,
ondernemend van geest en op zoek naar nieuwe ervaringen. Deze doelgroep vindt men onder de
‘kosmopolieten’ en de ‘postmoderne hedonisten’ zoals ingedeeld door het mentality model van Motivaction.

Puntsgewijs kan de doelgroep alsvolgt worden beschreven:
Nederlands-Arabische jongeren (vooral met Marokkaanse achtergrond). Hoog- en
laagopgeleid. Geïnteresseerd in (Arabische) muziek, Arabische sterren en een avond uit.

Nederlandse jongeren. Voornamelijk hoog opgeleid. Geïnteresseerd in cultuur, bijzondere avond uit. Trendgevoelig. Jongeren = 21-35 jaar.


3. Kernwoorden en –waarden die in elke uiting terug moeten komen zijn:
1. Arabische en Nederlandse artiesten op een podium
2. naam van de grote arabische artiest (ntb)
3. Stijlvol dansfeest
4. Sfeer van 1001 nacht
5. Concertgebouw

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

2. Doelgroepen
Arabisch-Nederlandse jongeren (21-35)
In Nederland zijn er voor Arabisch-Nederlandse jongeren binnen deze leeftijdscategorie weinig
hoogwaardige uitgaansmogelijkheden waar live Arabische muziek ten gehore wordt gebracht. De
concerten en evenementen die wel georganiseerd worden trekken een beduidend jonger publiek
(16-21 jaar). Bovendien worden deze op locaties gehouden die minder tot de verbeelding spreken
dan het rijk gedecoreerde en historische Concertgebouw. Deze doelgroep komt naar SOUK om een stijlvolle avond uit te beleven en hun favoriete artiesten live te horen. De beoogde doelgroep wordt binnen het mentality model van onderzoeksbureau Motivaction geschaard onder de ‘kosmopolieten’ en ‘opwaarts mobielen’.

Nederlandse jongeren (21-35)
De Nederlandse groep jongeren die potentieel geïnteresseerd is in SOUK, is hoog opgeleid,
ondernemend van geest en op zoek naar nieuwe ervaringen. Deze doelgroep vindt men onder de
‘kosmopolieten’ en de ‘postmoderne hedonisten’ zoals ingedeeld door het mentality model van Motivaction.

Puntsgewijs kan de doelgroep alsvolgt worden beschreven:
Nederlands-Arabische jongeren (vooral met Marokkaanse achtergrond). Hoog- en
laagopgeleid. Geïnteresseerd in (Arabische) muziek, Arabische sterren en een avond uit.

Nederlandse jongeren. Voornamelijk hoog opgeleid. Geïnteresseerd in cultuur, bijzondere avond uit. Trendgevoelig. Jongeren = 21-35 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Budget Media
  • Logo # 304713 voor Restyle logo festival SOUK wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      een nieuw voorstel, we zijn benieuwd wat u er van vind.

      Mvg Mark

    2. Budget Media zegt

      U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 303203 voor Restyle logo festival SOUK wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Ons eerste voorstel voor de restyle van uw logo, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een huisstijl gaan ontwerpen.



      Mvg Mark

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network