Beste heer, mevrouw,
hierbij onze inzending. We hebben gekozen voor een modern beeldmerk waarbij de letters meteen het embleem vormen.
zowel qua kleur als vorm hebben we typografie gekozen die nauw aansluit bij de Salsa:
- warme, eigentijdse kleuren
- de letters HQ staan intiem tegen elkaar aan. de overige letters hebben mooie ronde vormen (menselijk, laagdrempelig)
- zowel de H als de Q hebben een mooie 'golf' die de beweging in de dans symboliseren.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Datum start: 29-01-2013
Datum einde: 12-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


te blokkerig...vind het wel leuk maar niet voor een dansschool...