Hierbij mijn ontwerpen voor het logo.
Het beeldmerk zijn 2 oogleden met een blikveld naar linksboven (de scherpe blik van de ziener).
De naam is een rustig maar sterk lettertype met de nadruk op Scherp. Het onderschrift is veel minder aanwezig in beeld gebracht.
De kleurstelling staat voor betrouwbaarheid, rust en degelijkheid (specifiek het blauwe en groene ontwerp).
Ik hoor graag van je wat je ervan vindt.
Met vriendelijke groet,
Erik Gutman
EropMedia
Datum start: 22-07-2011
Datum einde: 18-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

