Hallo, ben toch van mening dat je deze nieuwe opzet neer moet zetten als een label en niet als het kringloopwarenhuis. Deze doelgroep is bezig met merkkleding, mobieltjes, hyves, twitter en gezien worden. Daar past kringloop niet echt in maar wel als je het als label wegzet. Gewoon gekocht bij SIMPLE!!! wat dat dan ook mag zijn van design tafel tot merkblouse.
Simple (ex. Kleren & zooi)
- Wedstrijd van: Herman Huijbregts
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-06-2010
Datum einde: 21-06-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



nog een keer