Beste dhr. Huijbregts,
hierbij mijn inzending voor uw bedrijfslogo.
Om het logo modern, strak en simplistisch te houden heb ik gekozen voor een schreefloze letter in het lettertype.
Naar mijn mening is eenvoud het beste voor uw logo en dit past uiteraard ook het beste bij het woord "Simple".
De eerste letter is in beide ontwerpen gemodificeerd. De vorm is te herleiden uit het kringloopteken gecombineerd met de letter "S".
Beide ontwerpen lijken erg op elkaar alleen zijn de binnenste hoeken van de "S" in het bovenste ontwerp wat afgevlakt.
Voor de eerste opzet zou ik graag willen weten wat u ervan vindt.
Mvg,
Dennis Specker
Simple (ex. Kleren & zooi)
- Wedstrijd van: Herman Huijbregts
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-06-2010
Datum einde: 21-06-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

