Simple (ex. Kleren & zooi)
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Herman Huijbregts
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 225.00
- Datum start : 07-06-2010 18:36
- Datum einde : 21-06-2010 18:36
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 79
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
zit groen maar die kleur hoeft niet perse terug te komen in het logo van
"Simple". Het logo moet er o.a. goed uitzien op een gouden shopper
(tas).
Bedrijfsomschrijving:
"Simple" is het jongste meest eigentijdse kringloopwarenhuis van
stichting De Kringloper. De Kringloper heeft 5 winkels in West Brabant
en is hier inmiddels ruim 25 jaar een begrip als regionaal
kringloopbedrijf. Met "Simple" presenteert De Kringloper haar 2e
generatie winkels. Een modern, strak, sfeervol en kwalitatief
hoogwaardig kringloopwarenhuis dat de kwalificatie "hergebruik
Bijenkorf" met glans doorstaat. "Simple" staat voor modern, vintage,
sfeervol, kwaliteit, curiosa, modieus, verrassend, compleet en
dynamisch. "Simple" dus!
Doelgroep:
jong volwassenen 20-35 jr
Kleuren, favoriete logo's, must haves
geen voorkeur
EL-Bengelito
-
-
Toelichting van de designer EL-Bengelito:
Beste dhr. Huijbregts,
hierbij mijn inzending voor uw bedrijfslogo.
Om het logo modern, strak en simplistisch te houden heb ik gekozen voor een schreefloze letter in het lettertype.
Naar mijn mening is eenvoud het beste voor uw logo en dit past uiteraard ook het beste bij het woord "Simple".
De eerste letter is in beide ontwerpen gemodificeerd. De vorm is te herleiden uit het kringloopteken gecombineerd met de letter "S".
Beide ontwerpen lijken erg op elkaar alleen zijn de binnenste hoeken van de "S" in het bovenste ontwerp wat afgevlakt.
Voor de eerste opzet zou ik graag willen weten wat u ervan vindt.
Mvg,
Dennis Specker -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-