Simple (ex. Kleren & zooi)

Datum start: 07-06-2010

Datum einde: 21-06-2010

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
greaves

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij denken aan een logo in max 2 kleuren. In het logo van De Kringloper
zit groen maar die kleur hoeft niet perse terug te komen in het logo van
"Simple". Het logo moet er o.a. goed uitzien op een gouden shopper
(tas).

Bedrijfsomschrijving


"Simple" is het jongste meest eigentijdse kringloopwarenhuis van
stichting De Kringloper. De Kringloper heeft 5 winkels in West Brabant
en is hier inmiddels ruim 25 jaar een begrip als regionaal
kringloopbedrijf. Met "Simple" presenteert De Kringloper haar 2e
generatie winkels. Een modern, strak, sfeervol en kwalitatief
hoogwaardig kringloopwarenhuis dat de kwalificatie "hergebruik
Bijenkorf" met glans doorstaat. "Simple" staat voor modern, vintage,
sfeervol, kwaliteit, curiosa, modieus, verrassend, compleet en
dynamisch. "Simple" dus!

Doelgroep


jong volwassenen 20-35 jr

Kleuren, favoriete logo's, must haves


geen voorkeur

Designer: Remcowier Remcowier
logo-remcowier-t73SKtTU

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.