Hi,
Hierbij nog een variant. Het logo staat symbool voor strategisch leren. De S is een kronkelpad en wordt steeds gestructureerder naar de L en de O. De pijlen verwijzen naar stappen die je moet maken in een proces en strategie schema's binnen een organisaties. De O staat ook symbool voor terugkoppeling in het leerproces; de pijl gaat een stap terug naar het begin van de O.
De kleuren in de achtergrond bestaan uit verschillende lagen. Dit staat symbool voor de lagen binnen een organisatie en de lijnen zijn licht gekromt net als bij een ui die een kern heeft met schillen er omheen.
Mochten er nog vragen zijn of wensen dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Sander
SLO - leergang Strategisch Leren in Organisaties
Datum start: 01-05-2016
Datum einde: 15-05-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
Geen commentaar
Geen commentaar
Nederland
France
Deutschland
Österreich
United Kingdom
International