Snel bij kennis

Datum start: 05-07-2011

Datum einde: 16-07-2011

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
daudtunknown

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Eenvoudig, simpel logo/icoontje zonder letters.

Bedrijfsomschrijving


Snel bij kennis is een campagne met als doel onderwijs in eerste hulpverlening toegankelijker en effectiever te maken met behulp van e-learning via internet.
Meer toegankelijk vergroot het aantal cursisten en hulpverleners. Effectiever onderwijs betekent dat de gewenste vaardigheden worden bereikt met een minimale investering van tijd en geld.

Doelgroep


Doelgroep zijn zowel de particulieren als bedrijven met BHV'ers die via internet EHBO/reanimatie willen aanleren met behulp van e-learning.
Men kan zich direct aanmelden bij de website www.snelbijkennis.nl en wordt dan geinfomeerd over de aangesloten EHBO-opleiders die gebruik maken van e-learning. Deze opleiders mogen het logo Snel bij kennis voeren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleuren en lettertype staan vast. PMS 292 en 269
Arial Rounded MT Bold

Designer: Identity Factory Identity Factory
logo-identity-factory-S6KKWzia

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.