geachte M,
hierbij een simpele maar krachtige concept voor \"Snel bij kennis\".
Commentaar op het concept is bijna overbodig gezien de eenvoud en opbouw waar elke groep of eenheid ten alle tijde naar het centrum toe getrokken wordt. Want dat is in mijn visie achter deze eenvoud. De vierkantjes met afgeronde hoeken laat de vriendelijkheid zien. De vierkantjes richten naar het midden, want in het centrum van de organisatie begint de communicatie van alle disciplines.
Ik hoop u op vrij eenvoudige manier zien wat eenvoud kan betekenen en dat is een veelvoud aan samenspel in de organisatie.
Ik wens u veel succes met uw keuze,
mvrgr.
Daudt
Snel bij kennis
- Wedstrijd van: info@samaid.nl
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 05-07-2011
Datum einde: 16-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

