Snel bij kennis

Datum start: 05-07-2011

Datum einde: 16-07-2011

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
daudtunknown

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Eenvoudig, simpel logo/icoontje zonder letters.

Bedrijfsomschrijving


Snel bij kennis is een campagne met als doel onderwijs in eerste hulpverlening toegankelijker en effectiever te maken met behulp van e-learning via internet.
Meer toegankelijk vergroot het aantal cursisten en hulpverleners. Effectiever onderwijs betekent dat de gewenste vaardigheden worden bereikt met een minimale investering van tijd en geld.

Doelgroep


Doelgroep zijn zowel de particulieren als bedrijven met BHV'ers die via internet EHBO/reanimatie willen aanleren met behulp van e-learning.
Men kan zich direct aanmelden bij de website www.snelbijkennis.nl en wordt dan geinfomeerd over de aangesloten EHBO-opleiders die gebruik maken van e-learning. Deze opleiders mogen het logo Snel bij kennis voeren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleuren en lettertype staan vast. PMS 292 en 269
Arial Rounded MT Bold

Designer: BSGO BSGO
logo-bsgo-0UhO5V0C

BSGOBSGO

Geachte opdrachtgever,

Bij deze mijn ontwerpvoorstel voor het logo Snel bij kennis.
Wat ik heb begrepen is dat het logo naast een medische verwijzing, vooral duidelijk moet maken dat het om e-learning gaat. Om dit laatste te benadrukken heb ik een grafische weergave van een computermuis gebruikt. Als medische verwijzing heb ik het voorzien van een EHBO-kruis. Daarnaast heb ik de \'muisdraad\' weergegeven in een vlak dat de illusie wekt van een beeldscherm, en zich in een sierlijke contrasterende lijn vormt naar de letter \'e\' van e-learning.


Met een vriendelijke groet,

Barbara

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.