Geachte opdrachtgever,
Bij deze mijn ontwerpvoorstel voor het logo Snel bij kennis.
Wat ik heb begrepen is dat het logo naast een medische verwijzing, vooral duidelijk moet maken dat het om e-learning gaat. Om dit laatste te benadrukken heb ik een grafische weergave van een computermuis gebruikt. Als medische verwijzing heb ik het voorzien van een EHBO-kruis. Daarnaast heb ik de \'muisdraad\' weergegeven in een vlak dat de illusie wekt van een beeldscherm, en zich in een sierlijke contrasterende lijn vormt naar de letter \'e\' van e-learning.
Met een vriendelijke groet,
Barbara
Snel bij kennis
- Wedstrijd van: info@samaid.nl
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 05-07-2011
Datum einde: 16-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

