Snel bij kennis
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: info@samaid.nl
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 05-07-2011 13:07
- Datum einde : 16-07-2011 13:28
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 33
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Snel bij kennis is een campagne met als doel onderwijs in eerste hulpverlening toegankelijker en effectiever te maken met behulp van e-learning via internet.
Meer toegankelijk vergroot het aantal cursisten en hulpverleners. Effectiever onderwijs betekent dat de gewenste vaardigheden worden bereikt met een minimale investering van tijd en geld.
Doelgroep:
Doelgroep zijn zowel de particulieren als bedrijven met BHV'ers die via internet EHBO/reanimatie willen aanleren met behulp van e-learning.
Men kan zich direct aanmelden bij de website www.snelbijkennis.nl en wordt dan geinfomeerd over de aangesloten EHBO-opleiders die gebruik maken van e-learning. Deze opleiders mogen het logo Snel bij kennis voeren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleuren en lettertype staan vast. PMS 292 en 269
Arial Rounded MT Bold
MeijerMedia
-
-
Toelichting van de designer MeijerMedia:
Bij deze een conceptvoorstel van MeijerMedia.
Gedachte achter het concept is simpel: Snelheid en leven (door snel en adequaat te handelen worden levens gered)
Ik zie de eerste bevindingen graag tegemoet. -
info@samaid.nl zegt :
Onvoldoende herkenbaarheid met internet/e-learning. Te medisch
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-