Geen commentaar
Soul at Work zoekt een nieuw gaaf logo
- Wedstrijd van: aureliehudig
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-10-2012
Datum einde: 24-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi en dank. De naam staat voor "de ziel aan het werk zetten" en rond is dan eerder onze associatie dan vierkant.

Geen commentaar
Dank! Beeld associeert toch nog niet met wat we willen. Mensen misschien wel.. Zou het logo compacter willen. En wat kleurrijker

Geen commentaar
Dank! wel grappig! Alleen doet denken aan zwangerschapsyoga..! Of een dikke pukkel! Maar heeft zeker iets leuks. Houden niet zo van oranje.