Ik denk dat ik dat het beste kan uitleggen aan de hand van een beeld. Uiteraard is het slechts een los idee om het logo in slechts één kleur op het label te zetten. Dit kan uiteraard ook gewoon met het twee kleuren logo (grijs/wit). Zie bovenste voorbeeld.
Aangezien in het eerste ontwerp ook een duidelijke scheiding zit tussen soxs en .co, wat m.i. belangrijk is om een duidelijke hiërarchie aan te brengen, wil je dit ook in het geval wanneer het logo in één kleur gebruikt wordt.
Hiernaast ziet u twee varianten, zodat u de uitwerkingen goed kunt vergelijken.
Hopelijk biedt dit meer helderheid.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag.
Datum start: 25-08-2014
Datum einde: 05-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Maar zoals ik al zei, we kunnen hier gewoon in goed overleg een keuze in maken. Uw eigen inbreng en mening is van harte welkom!

Geen commentaar
Had u zoiets in gedachte?
Het is mogelijk om het logo in (bijv. 2) varianten te gebruiken. Zo kan er één worden gebruikt met twee kleuren voor bijvoorbeeld de website of briefpapier. Daarnaast kan er een variant worden gemaakt in een enkele kleur. Een mogelijke uitwerking ziet u hiernaast. Daarbij is de kleur wit gebruikt. Dit zou dus op alle neonkleurige labels goed uitkomen. Om nog steeds het contract tussen soxs en .co te houden, is er gekozen voor een omlijnde en fullcolor invulling.
Hopelijk krijgt u hiermee een goed beeld van de mogelijkheden. Uiteraard kunnen we dit eventueel (later) nog verder uitkristalliseren.
Misschien is het zelfs een idee om een aantal kleurvarianten van het logo te hebben. Zo kan u per categorie een eigen identiteit creëren.
Wellicht overbodig: de gebruikte foto behoort niet tot het ontwerp. Dit is puur als sfeerbeeld bedoeld.
Ja dit begint er aardig op te lijken wat we voor ogen hebben.... Kun je me je oververging geven voor de omleinde versie en niet een volledig gevulde letter. Je draait zeg maar de beide logo's om.. Omleind op de sok in 1 kleur en dicht met 2 kleuren.
Kun je me uitleggen wat daarvoor je overweging is?

Geen commentaar
en ook een tweede idee dat ik heb uitgewerkt: de .co is letterlijk als een punt toegevoegd en poogt ook hier weer een samenhangend geheel te vormen met de bedrijfsnaam/

Geen commentaar
Hierbij presenteer ik u mijn inzendingen. Het is een typografisch logo waarbij de letter O nog eens wordt onderstreept. Zo wordt er letterlijk gewicht gegeven aan de ronde vorm gegeven. In samenwerking met .co krijg je een soort omkadering van de bedrijfsnaam. Daardoor wordt de toevoeging betrokken bij het geheel.
Ook zou u de o met de streep als los icoon kunnen gebruiken. Als een symbool dat zowel de mannelijke als vrouwelijke kanten raakt.
Om u een idee te geven van de uitwerking is er een voorbeeld van een label. Eenvoudig, doch stijlvol.
Hopelijk spreekt het ontwerp u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie.
Met creatieve groet,
Chantal
Leuk idee ons label zit 5cm loodrecht over de bovenkant van de sok heen... De kleur van het neon kleurig label kan bv zijn oranje, roze, blauw etc...
Zou je dat ook kunnen visualiseren?
Dan hebben we niets meer aan het oranje op het label.
Deze is echt prachtig!