Geen commentaar
Datum start: 29-12-2017
Datum einde: 12-01-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



TWEE (2) is hier het concept.
'2' van tweemanszaak
'2' van hoofd en kleine letters
'2' van dualiteit, keuzes,...
'2' van meer dan één...
Hier symboliseert het beeldmerk dat kwaliteit en diversiteit mogelijk is, steeds...
Succes!

Geen commentaar
Praatjesmakers... met tekstballonnen...

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

'e' komt (expansie) in de 'X' en de 'd' is op drift (drift)...
Succes!

Dit ontwerp is ontsproten uit de locatie waar jullie zaak is gevestigd, Keizersgracht.
Hierdoor dacht ik een strak en ruwe vorm met toch rondingen in het kader van dit logo, met name een keizerlijke helm.
Hierin zit een stukje humor naar de heldendagen van toen...
Het lettertype is het tegenovergestelde van het strakke logo.
Zeer spontaan en los, een soort drift wat ook in jullie merknaam terugkomt.
Een andere lettertype is uiteraard mogelijk.
Het idee, concept en het logo vooral moet jullie bekoren.
Succes!
PS: logo is eigen ontwerp!

De dualiteit in de 2 letters geeft suggestief de tweemanszaak aan.
Tegelijk is er een vraag en een oplossing in kleuren (een wisselwerking)...
Horend in een team.
Succes!