Hallo tzambazis,
Hierbij mijn voorstel voor je restaurant. De sfeerimpressies zijn erg mooi en high-end. Niet je standaard griekse restaurant. Ik heb dan ook niet gekozen voor een griekse-georienteerde letter, maar een frisse schreefletter, tikje netjes. Een klein olijfje toegevoegd, niet te aanwezig. Dit logo zou ik combineren met een grieks patroon in de huisstijl om een herkenbare en passende identiteit te vormen. Ik heb een voorbeeldje gemaakt van een visitekaartje en een omslag van een menu om dit patroon te laten zien, en de combinatie met het logo.
Graag hoor ik wat u vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk!
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
Datum start: 23-05-2014
Datum einde: 06-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Jorina. Ik vind de lettertype niet slecht maar de cirkels en de kleuren vind ik niet bij mijn zaak passen.