Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.
Sterk, stijlvol en minimalistisch voor zelfstandige psychologische coach/trainer
Datum start: 22-03-2018
Datum einde: 05-04-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.

Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.

Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. in dit ontwerp iemand met een powerfull mind. Ik heb voor een rode toevoeging gekozen omdat rood in de psychologische kleuren staat voor kracht. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.

Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. in dit ontwerp iemand met een powerfull mind. Ik heb voor een rode toevoeging gekozen omdat rood in de psychologische kleuren staat voor kracht. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.

Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. in dit ontwerp iemand met een powerfull mind. Ik heb voor een rode toevoeging gekozen omdat rood in de psychologische kleuren staat voor kracht. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.