Sterk, stijlvol en minimalistisch voor zelfstandige psychologische coach/trainer
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Mijn begeleiding is praktisch ingesteld. Ik begeleid mensen met psychologische (face tot face en online) en fysieke (1-1 en online fitness training) interventies naar een sterker en fitter leven.
Bedrijfsomschrijving:
Ik start binnenkort mijn eenmanszaakje ‘Vigor’ als toegepast psycholoog. Dat zegt niet zoveel dus ik noem mijzelf gewoon coach of trainer.
Doelgroep:
Ik richt mij daarbij op de ‘drukke bazen’. Dat zijn naar mijn idee de mannen tussen 30 en 50 jaar met overgewicht, teveel stress, slaapproblematiek, eetbuien, negatief zelfbeeld, oververmoeidheid, soberheid, overwerkt of andere niet specifieke levensproblematiek.
Deze mannen wonen in Midden- en West-Nederland.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Naar mijn idee moet het logo minimalistisch, krachtig en stijlvol (niet sierlijk) zijn. Voor het kleurgebruik sta ik open, maar ik zoek iets met een accentje in plaats van meerdere kleuren. Bij voorkeur geen oranje. Daarbij is het wenselijk dat het logo Op een witte en een donkere achtergrond gebruikt kan worden. Wellicht dat er twee varianten gemaakt mogen worden.
Andere kernwoorden die het beeld mogen typeren zijn: optimistisch, meegaand, uitnodigend, vertellend, deskundigheid, overtuigend, dynamisch, groei, ontwikkeling.
Jiskavdmeer
-
-
Toelichting van de designer Jiskavdmeer:
Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Jiskavdmeer:
Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Jiskavdmeer:
Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Jiskavdmeer:
Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. in dit ontwerp iemand met een powerfull mind. Ik heb voor een rode toevoeging gekozen omdat rood in de psychologische kleuren staat voor kracht. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Jiskavdmeer:
Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. in dit ontwerp iemand met een powerfull mind. Ik heb voor een rode toevoeging gekozen omdat rood in de psychologische kleuren staat voor kracht. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Jiskavdmeer:
Hi Vigor, ik heb een paar logo variaties voor je gemaakt met als uitgangspunt: de mens, die bij jou centraal staat. in dit ontwerp iemand met een powerfull mind. Ik heb voor een rode toevoeging gekozen omdat rood in de psychologische kleuren staat voor kracht. De doelgroep zal dit aanspreken en de uitdaging met jou aangaan. Het logo is zoals je zelf aangaf 'basic', maar vooral tijdloos, waardoor het logo lang houdbaar is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-