CITIUM logo. in een natuursteen kleur wat kracht uitstraalt.
De tekst is alsof uit steen gehouwen.
in het logo zijn vijf gekleurde pilaren zichtbaar. Elk staat voor één van de speerpunten waarvoor CITIUM voor staat en aan werkt.
De eerste drie gaat over de steun die CITIUM bied aan de 'patienten' zelf, de twee pilaren uit de letter U zijn enigzins gelinkt met elkaar daar deze meer instantie gericht is en dit voornamelijk buiten de 'patient' omgaat.
Deze 5 pilaren bieden veiligheid en bescherming welk vertaald is naar een dak. Tevens vormen de pilaren en dak een academie uit de griekse oudheid. Hiermee vertellen we dat het hier om een behandeling/begeleiding gaat.
Stichting Citium
- Wedstrijd van: annika triandafyllidou
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-02-2018
Datum einde: 25-02-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Heel mooi... en mooie verwoording
Dank je wel voor de 5 sterren. Ik heb nog en paar kleine aanpassingen gemaakt, zal deze ook hier uploaden