En dan nog een variatie qua kleur. Wat meer frisse kleuren, het paars is gehandhaafd en gelijk gebleven het groen zorgt ervoor dat het wat frisser wordt.
Stichting Onder Anderen
Datum start: 20-08-2009
Datum einde: 03-09-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geachte Lizzy,
Dit logo is geinspireerd op de naam zelf. Onder anderen, "onder de hoede van..." Dus ik dacht aan een mensfiguur die de naam als het ware omarmt, ofwel de mensen onder de hoede neemt.
De kleuren heb je zelf aan bij diverse andere logo's aangegeven dat je die wel passend vind. Het zijn krachtige en toch vriendelijke kleuren. Rood en paars zie je niet heel vaak terug in logo's/huisstijlen en daardoor is het redelijk onderscheidend.
Met vriendelijke groeten,
Martijn van de Laar
Om daar nog wat aan toe te voegen:
Mijn bijdrage betreft 4 variaties van 1 basis logo. Ik heb daarbij 1 variant die niet helemaal aansluit bij het bovenstaande verhaal, maar daar wel vanaf geleid is. Dit is natuurlijk het logo linksboven, het is wel een "compleet" mensfiguur.
Deze mensfiguur beeld uit: vrijheid, bevrijding, vrij, zonder zorgen (heel abstract), de stichting als opstap naar integratie in de maatschappij.