Een logo dat door het gebruik van kleuren kracht uitstraalt. De verschillende lettertype geven weer dat het een uniek concept is. De G is weergegeven als een pijl die een circelende beweging gemaakt om een kringloop/verandering weer te geven, zonder af te doen aan het zakelijke karakter van dit logo. Ik heb het vrij basic gehouden, zodat het makkelijker te integreren zal zijn in gecombineerde logo's met bijvoorbeeld jullie veranderweekend en eifelmatig veranderen. Met vriendelijke groet, Marjolein Peeters
Stichting Verandergilde
- Wedstrijd van: verandergilde
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-03-2012
Datum einde: 04-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


We zijn niet op zoek naar spellen met alleen de letters. Jammer, maar dank voor het voorstel. Groet, Atty